Aktiviteter i regionalföreningarna

23 september, 2024

Norrbotten

RLS-möte 12 november kl 17–20 i NORRBOTTEN, i Studieförbundet Vuxenskolans lokaler, Bangårdsgatan 14 i Luleå. Mötet är öppet för såväl medlemmar i förbundet som för allmänheten. Brev till medlemmar kommer i slutet av oktober, med information om deltagande via länk. Förbundsordförande Sören Berg medverkar, kunnig om forskning, medicinering, samt inte minst om vad som händer i våra europeiska systerorganisationer, För mer information, ring Kristina Linder: 070 606 21 92.

Värmland

Ett nätverk har börjat formas låter Kim Henriksson meddela från Hagfors i Värmland. Dryga halvdussinet personer genomförde en digital träff under sommaren och utbytte erfarenheter. Det är inte omöjligt att en regionalförening börjar ta form. Intresserad av att delta? Kontakta Kim via: kim_henriksson87@hotmail.com