Rådgivare ger rådgivning

6 oktober, 2021

Telefonrådgivning för medlemmar

När du är medlem kan du ringa en erfaren medlem för att tala om dina RLS-problem. Våra råd bygger på egna och andra medlemmars erfarenhet, och vi är pålästa.

Rådgivningen är en service till medlemmar från medlemmar i RLS-förbundet. Vi kan lyssna, vi kan dela med oss av vår erfarenhet och vi är pålästa, men vi är inte vårdgivare, våra råd kan inte ersätta en allsidig medicinsk bedömning. Du kan vara anonym, men den kunskap vi får genom de många personliga samtalen kan bli till nytta även för andra som lider av RLS. Vi arbetar frivilligt och utan ersättning.

Telefonnumren till oss ser du när du loggat in som medlem. Klicka här (Öppnas i nytt fönster)

Rådgivare RLS-Förbundet 2023